Rezerwacje
Regulamin rezerwacji i anulowania (Umowa zawierana na odległość).
- Za rezerwację strony rozumieją umowę o świadczenie usług, w której Osada-Jaworki (zwana dalej Wykonawcą) zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu domu wakacyjnego wraz z ogólnodostępnymi atrakcjami na terenie Obiektu dla oznaczonej w rezerwacji liczby osób w oznaczonym terminie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Osada-Jaworki prowadzona jest przez gospodarza prywatnego prowadzącego działalność gospodarczą : ADAM ANTECKI, ul. Biała Woda 33, 34-460 Jaworki, NIP: 7321950140, REGON: 101746282, e-mail: kontakt@osada-jaworki.pl
- Zlecającym jest podmiot, który poprzez dokonanie rezerwacji akceptuje warunki niniejszego regulaminu i zawiera umowę o świadczenie usług, o której mowa w pkt. 1.
- Zgłoszenia rezerwacyjnego Zlecający może dokonać telefonicznie, mailem lub poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej www.osada-jaworki.pl
- Po otrzymaniu zgłoszenia rezerwacyjnego Wykonawca potwierdzi wstępnie dokonanie rezerwacji mailem, w którym poinformuje klienta o nadanym numerze rezerwacji. Do chwili otrzymania przez Zlecającego potwierdzenia dokonania rezerwacji rezerwację uznaje się za nie dokonaną.
- W trakcie rezerwacji Zlecający powinien podać dane na jakie ma być wystawiona faktura za rezerwowany pobyt. Jeśli Zlecający nie poda dodatkowych danych do wystawienia faktury, zostanie ona wystawiona na dane rezerwującego.
- Zlecający zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w pkt 5. W wyjątkowych wypadkach Wykonawca może wyznaczyć krótszy termin zapłaty zadatku, który podany będzie w potwierdzeniu rezerwacji. Nie wpłacenie zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji i nie wywołuje skutków dla żadnej ze stron. Wpłacanie zadatku oznacza akceptację przez Zlecającego warunków zawartych w niniejszym regulaminie.
- W przypadku anulacji rezerwacji najpóźniej na 7 dób przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu wpłacony zadatek po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją można wykorzystać w dowolnym terminie do końca bieżącego roku (obowiązują warunki cenowe aktualne dla nowego terminu pobytu). W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 7 dób przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacony zadatek przepada. Zwrot następuje z wykorzystaniem tej samej metody płatności, na konto bankowe, z którego wpłynęła przedpłata.
- W przypadku odstąpienia Wykonawcy z jego winy od realizacji przedmiotu umowy bez winy Zamawiającego, przed rozpoczęciem usługi, Wykonawca zwróci wpłacony zadatek oraz zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości wpłaconego zadatku.
- Zlecający zobowiązany jest do zapłaty ceny, w wysokości wartości umowy, pomniejszonej o wpłacony zadatek, najpóźniej pierwszego dnia pobytu w trakcie procedury meldowania. Jeżeli klient dokonał zapłaty przelewem bankowym powinien najpóźniej w dniu przyjazdu w trakcie procedury meldowania okazać potwierdzenie dokonania przelewu.
- Dopiero po dokonaniu zapłaty, o której mowa w pkt. 10 Recepcja wyda Zlecającemu klucze do pokoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wyrazić zgodę na zapłatę ceny w późniejszym terminie. Zgoda na zapłatę ceny w późniejszym terminie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Rezygnacja Zlecającego z częściowego wykonania umowy po odebraniu kluczy od domu nie zwalnia Zlecającego z obowiązku zapłaty całej ustalonej ceny oraz nie wywołuje po stronie Wykonawcy obowiązku zwrotu Zlecającemu uiszczonej zapłaty. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Zlecający w trakcie pobytu rezygnuje z wykonania umowy na skutek nie zawinionych przez siebie okoliczności, których nie był w stanie przewidzieć, cena należna Wykonawcy może ulec zmniejszeniu o 10%.
- Niestawienie się Zlecającego w obiekcie w drugim dniu pobytu do godziny 07:00 oznacza jego zgodę na anulowanie rezerwacji. W takim wypadku Wykonawca zatrzyma wpłacony zadatek. Anulowanie rezerwacji w takim przypadku następuje automatycznie, a Wykonawca ma prawo zarezerwować dom będący przedmiotem umowy na rzecz innego Zlecającego.
- W przypadku pobytów pakietowych i specjalnych doba hotelowa rozpoczyna się zgodnie z treścią danego pakietu.
- Doba hotelowa kończy się o godz. 10:00. Zlecający zobowiązany jest w ostatnim dniu pobytu do opuszczenia domu najpóźniej do godz. 10:00. W przypadku pobytów w ramach ofert specjalnych Wykonawca może wyznaczyć inną godzinę zakończenia doby hotelowej zgodną z treścią danego pakietu.
- Zadatek za rezerwację jak i reszta kwoty za pobyt może być dokonana:
17. Przetwarzanie danych kartowych
- przelewem na rachunek bankowy
- obciążeniem karty kredytowej lub debetowej
- gotówką na miejscu
- z wykorzystaniem wszelkich płatności akceptowanych na stronie internetowej Wykonawcy
18. Reklamacje
- W przypadku płatności kartą, Wykonawca przetwarza poniższe dane:
- • nazwa karty płatniczej;
- • numer karty płatniczej;
- • informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok)
- • kod CVV;
- • kwotę transakcji.
- W przypadku transakcji rezerwacyjnych dane karty można podać telefonicznie, e-mailem (tzw. transakcje bez fizycznej obecności karty) lub wprowadzić dane przez bramkę płatniczą.
- Jeśli dane karty zostały podane przez telefon lub e-mail - po dokonaniu obciążenia karty, kopia wydruku z terminala wraz z potwierdzeniem wpłaty (np. opłaty rezerwacyjnej, częściowej przedpłaty lub całości kwoty), jest zachowywana i przekazywana Klientowi. Przekazanie może nastąpić w dniu realizacji zamówienia lub po transakcji - mailowo na adres e-mailowy podany w zamówieniu.
- Wykonawca zastrzega sobie możliwość obciążenia karty Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikuje uszkodzenia powstałe z winy Klienta podczas pobytu, bądź korzystania z dodatkowych usług.
- W przypadku wykrycia wad dostarczonego Towaru lub Usługi, Klient ma prawo do jej reklamacji. Złożenie reklamacji może nastąpić w ciągu 12 miesięcy od chwili wykrycia wady, jednak nie później niż w ciągu 24 miesięcy od dnia zakupy. O ile istnieją uzasadniające to okoliczności, w ramach reklamacji, Klient może wnosić o zwrot zapłaconej ceny, jej obniżenie, usunięcie wad, naprawę lub wymianę towaru. Reklamację można złożyć (telefonicznie / pocztą elektroniczną / pisemnie), zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w Regulaminie.
- Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych, aby ustosunkować się do reklamacji i przekazać kupującemu informację o jej przyjęciu lub odrzuceniu. W razie braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości.
Osada Jaworki
ul. Biała Woda 33
34-460 Jaworki